فروشگاه اینترنتی پتو

فروشگاه اینترنتی پتو

فروشگاه اینترنتی پتو

فروشگاه اینترنتی پتو

فروشگاه اینترنتی پتو

کلمات کلیدی

تولدت مبارک عزیزم

شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۰۴ ق.ظ

اس ام اس و متن و پیام و شعر تولدت مبارک

تولدت مبارک,تولدت مبارک عزیزم,تولدت مبارک عشقم,تولدت مبارک مادر,تولدت مبارک پسرم,تولدت مبارک متن,تولدت مبارک آهنگ,تولدت مبارک دوستم,تولدت مبارک رفیق,تولدت مبارک عزیزم به انگلیسی,تولدت مبارک عزیزم اس ام اس,تولدت مبارک عزیزم به زبان فرانسه,تولدت مبارک عزیزم امیدوارم,تولدت مبارک عزیزم,تولدت مبارک عزیزم عکس,تولدت مبارک عزیزم به ترکی,تولدت مبارک عزیزم شعر,تولدت مبارک عزیز از دست رفته,تولدت مبارک عشقم به انگلیسی,تولدت مبارک عشقم اهنگ,تولدت مبارک عشقم اس ام اس,تولدت مبارک عشقم متحرک,تولدت مبارک عشقم متن,تولدت مبارک عشقم عکس,تولدت مبارک عشقم کلیپ,روز تولدت مبارک عشقم,وبلاگ تولدت مبارک عشقم,تولدت مبارک مادر جان,تولدت مبارک مادر زن,تولدت مبارک مادر جان,تولدت مبارک مادربزرگ,مادر بزرگ تولدت مبارک,متن تولدت مبارک مادر,شعر تولدت مبارک مادر,عکس تولدت مبارک مادر,تولدت مبارک به مادر,تولدت مبارک دخترم,متن تولدت مبارک پسرم,شعر تولدت مبارک پسرم,آهنگ تولدت مبارک پسرم,پیام تولدت مبارک پسرم,متن تولدت مبارک پسرم,سالروز تولدت مبارک پسرم,دانلود آهنگ تولدت مبارک پسرم,متن تولدت مبارک برای پسرم,تولدت مبارک متن ادبی,تولدت مبارک متن رسمی,تولدت مبارک متن انگلیسی,تولدت مبارک متن کوتاه,تولدت مبارک متن طنز,تولدت مبارک متن برای دوست,تولدت مبارک متن و عکس,تولدت مبارک متن بلند,تولدم مبارک متن,تولدت مبارک آهنگ دانلود,تولدت مبارک آهنگ,تولدت مبارک آهنگ اندی,تولدت مبارک آهنگ قدیمی,تولدت مبارک آهنگ شاد,تولدت مبارک آهنگ دانلود اندی,تولدت مبارک آهنگ عهدیه,تولدت مبارک آهنگ متن,تولدت مبارک آهنگ علی جهانیان,تولدت مبارک دوستم به انگلیسی,تولدت مبارک به دوستم,تولدت مبارک بهترین دوستم,متن تولدت مبارک دوستم,پیامک تولدت مبارک دوستم,تولدت مبارک بهترین دوستم,شعر تولدت مبارک دوستم,اس ام اس تولدت مبارک دوستم,عکس تولدت مبارک دوستم,تولدت مبارک رفیق قدیمی,تولدت مبارک رفیقم,تولدت مبارک رفیق طنز,تولدت مبارک رفیق,پیام تولدت مبارک رفیق,پیامک تولدت مبارک رفیق,عکس تولدت مبارک رفیق,Sms تولدت مبارک رفیق,تولدت مبارک برای رفیق

اس ام اس تولدت مبارک , متن تولدت مبارک , پیام تولدت مبارک , شعر تولدت مبارک

روز میلاد تو باران آمد

روز میلاد تو بود که هوا بوی شبنم وشقایق می داد

میلاد پاکت مبارک

تولدت مبارک

امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید

گویی بساط عیش مداوم به من رسید

نور ستاره ای در شب تولدت

انگار که فرشته ای از ازل رسید

فرشته ی من تولدت مبارک

تولدت مبارک عزیزم

می دانم امروز بارها و بارها تولدت را تبریک گفته اند

شاید واژه های تبریک آنها را زیباتر بوده اند

اما با عشقی را که من به همراه تبریکم روانه قلب مهربانت میکنم

قابل قیاس نیست روز میلاد تو روز شکفتن غنچه های مهربانیست

با تمام وجود دوستت دارم

تولدت مبارک

تولدت مبارک عشقم

تولد تو تولد یک زیبایی ، تولد یک بهار تولد آرامش

تولد یک فرشته ، تولد زلالی دریا ، تولد عشق

تمام واژه ها برای توصیف خوبیهای تو حقیرند

و هنوز جمله ای که بشود تو را با آن وصف کرد متولد نشده

تولدت مبارک عزیزم

تولدت مبارک مادر

نازکم روز میلادت مبارک صد سال جاوید باشی

پیوند من و تو نزدیک است

می دانم

قاصدکم تا آن روز سپید باشی

تولدت مبارک پسرم

ای ظرافت تپش قلب چکاوک

تو را بر رفیع ترین قله ی احساسمان قرار داده

و با تمام وجود فریاد بر می آوریم که روشن ترین فرداها تقدیم تو باد

تولدت مبارک

تولدت مبارک متن

گل غنچه کرد و غنچه شکفت

و خداوند در بهترین روز تاریخ زیباترین هدیه اش را به ما داد

میلادت مبارک

تولدت مبارک آهنگ

باشی نباشی پیشه من تو بهترین همنفسـی

هرجای دنیا که میری به آرزوهات بـرسی

روز تولد توئه میـلاده هرچی خاطره

روزی که غیره ممکنه هیچ جوری از یادم بره

تولدت مبارک دوستم

کدامین هدیه را به قلب مهربانت تقدیم کنیم

که خود گنجینه ی زیبایی های عالمی؟

ای شیرینی لطیف ترین سرود طبیعت

چگونه خدا را برای چنین بخشش رنگینی شکر گوییم؟

تولدت مبارک

تولدت مبارک رفیق

گاه یک سنجاقک به تو دل می بندد

و تو هر روز سحر می نشینی لب حوض

تا بیاید از راه ، از خم پیچک نیلوفرها

روی موهای سرت بنشیند

یا که از قطره آب کف دستت بخورد

گاه یک سنجاقک

همه معنی یک زندگی است

تولدت مبارک سنجاقک زیبای من

تولدت مبارک عزیزم به انگلیسی

و تو در هیاهو چه شادمانه خاموش کردی آخرین شمع را

و من در سکوت چه عاشقانه گفتم تولدت مبارک

تولدت مبارک عزیزم اس ام اس

فوووووووت …..

فووووووووت ….

فوووووووت …..

فووووووووت …

فوووووووت ….

بیا شعما رو فوت کن !!!

تولدت مبارک !!!

امروز با شکوهترین روز هستیست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد

و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد

به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی تولدت مبارک

تولدت مبارک عزیزم به زبان فرانسه

آغاز بودنت مبارک

امروز خورشید درخشان‌تر است

و آسمان آبی‌تر

نسیم زندگی را به پرواز می‌کشد

و پرنده آواز جدید می‌سراید

امروز بهاری دیگر است

در روز تولد مهربان‌ترین

در میلاد کسی که چشمانم با حضورش بارانی است

امروز را شادتر خواهم بود

و دلم را به میهمانی آسمان خواهم برد

جشنی برای میلادت بر پا خواهم کرد

تمامی گلها و سبزه‌ها در میهمانی ما خواهند سرود

ای مهربان‌ترین

آغاز بودنت مبارک

تمام زندگیم تولدت مبارک

تولدت مبارک عزیزم امیدوارم

و امروز دوباره متولد می شوی

و شمع ها ، که سهم توست از زندگی

و ستاره هائی که به میهمانی آمده اند

و شکوفه هائی که دوباره خواهند شکفت

و عطری که نصیب پروانه هاست

و تو سهم من از تمام زندگی

تولدت مبارک

تولدت مبارک عزیزم

تکرار حضورت گلبرگ هاى شقایق رابه سجده وا میدارد

و من سرمست از آمدنت ترانه بودنت رامى سرایم . . .

تولدت مبارک عزیزم عکس

دوباره روز تولدت رسید

روزی که غصه سراغم نمیاد

روزی که دستای تنهایی من

بیشتر از همیشه دستاتو میخواد

تولدت مبارک

تولدت مبارک عزیزم به ترکی

پلک جهان می پرد

دلش گواهی میدهد

امشب اتفاقی می افتد

و

فرشته ای از آسمان فرود می آید

تولدت مبارک عزیزم شعر

امروز که تولد توست

برای تو َبرای چشم های تو هدیه ام ناقابل است

خاطراتی از فرداهامان برای بودنت

همراه ترانه های خیس و باران خورده چشمهایم

و من َ در هر تولد تو باز زنده می شوم

تولدم مبارک

تولدت مبارک با صد هزار تا بوسه

عشق منی عزیزم نذار دلم بپوسه

متن تبریک تولد

باز کن پنجرهها را که نسیم

روز میلاد اقاقی ها را

جشن میگیرد

و بهار

روی هر شاخه کنار هر برگ

شمع روشن کرده است

لمس بودنت مبارک

تولدت مبارک عزیز از دست رفته

وجود زیبایت وارد به دنیا میشود

هدیه سالروزش این آوا میشود

عاشقی چون من بی پروا میشود

در شعر تولد غرق رویا میشود

اینگونه سالی دگر از عمر تو آغاز میشود

تولدت مبارک

تولدت مبارک عشقم به انگلیسی

در بــــــــاغ جهان، دلم گلی می جوید

امروز گل سپیــــــــــده ات می روید . . .

امروز دلـــــــــم دل ای دل ای میخواند،

چون میلاد تو را خـدا مبارک گویـد.

تولدت مبارک

تولدت مبارک عشقم اهنگ

امروز سالروز تولد توست

و من برایت هدیه ای نخریده ام

که آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست

من روز تولدت خود متولد می شوم

تولدمان مبارک

تولدت مبارک عشقم اس ام اس

همیشه لبخند بر لبانت

عشق در قلبت

لطف در نگاهت

محبت در چهره ات

بخشش در رفتارت

و حق در زبانت جاری باشد

تولدت مبارک

تولدت مبارک عشقم متحرک

میلاد تو طلوع نور

در قلبی مه گرفته بود نفسی گرم در فضای سرد و غریب

گلی شکفته در بهار

تولد یک شعر دلنشین شعری در واژه های نگاهت و در قافیه های کلامت

تولدت مبارک

تولدت مبارک عشقم متن

دیشب برای روز تولدت یک سبد ستاره چیده ام

تکه ای ازماه را و یک شاخه نیلوفر

تو متولد می شوی و من عاشق تر می شوم

تولدت مبارک

تولدت مبارک عشقم عکس

الفبا برای سخن گفتن نیست ، برای نوشتن نام توست

اعداد پیش از تولد تو به صف ایستاده اند

تا راز زاد روز تو را بدانند

تولدت مبارک

تولدت مبارک عشقم کلیپ

تو وجودت واسه من یه معجزه ست

مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه

روز میلاد قشنگت میمونه

توی تقویم دلم تا همیشه

تولدت مبارک

روز تولدت مبارک عشقم

امروز هوا دوباره حس قشنگی داره

نم نم عشق و مستی از آسمون می باره

تولدت مبارک

وبلاگ تولدت مبارک عشقم

این هدیه ی آسمانی چشمانت

دلبسته به شمعدانی چشمانت

ای عشق تولدت مبارک ، قلبم

تقدیم به مهربانی چشمانت

تولدت مبارک مادر جان

امروز روز میلاد توست

و من در تب در کنار تو بودن میسوزم

من نیستم و تو بی من این روز را جشن خواهی گرفت

فقط لطفی کن و جای دل مرا خالی بگذار

تولدت مبارک

تولدت مبارک مادر زن

یک سبد احساس را با تو قسمت می کنم

در شب میلاد تو جان نثارت می کنم

عشق زیبای تو را رونق دل می کنم

با تو ای زیباترین احساس بودن می کنم

تولدت مبارک

تولدت مبارک مادر جان

روزی که، تو اومدی روی زمین

یه فرشته کم شد از آسمونا

مثل گل شکفتی بین آدما

گل سر سبد بودی بین اونا

تولدت مبارک عزیزم

تولدت مبارک مادربزرگ

روز تولد تو رها از این تن می شم

این هدیه تولد

پیشکش چشمای تو

ناز گل زیبای من

مادر بزرگ تولدت مبارک

فرا رسیدن سالروز تولدت را

در گوش قاصدک های عشق و زندگی زمزمه خواهم کرد

تا برف زمستانی از شوق حضورت بهار را لمس کند

آغاز بودنت مبارک

متن تولدت مبارک مادر

تولد تو تولد من است

من تمام طول سال بیدار مانده ام

که مبادا روز تولد تو تمام شود

و من در خواب بمانم

و نتوانم به تو بگویم

تولدمان مبارک !؟

شعر تولدت مبارک مادر

مثلِ گلِ یاسی برخوشه یِ دلِ من

عطرتو پیچیده درکوچه یِ منزلِ من

روز میلادت مبارک ناز گل خوشگل من

عکس تولدت مبارک مادر

امروز به تو فکر می کنم

به زمانی که چشم گشودی

و آغوش زمان ضربان قلبش را با تو یکی نمود

دنیایم با تو آغاز شد

تولدت مبارک

تولدت مبارک به مادر

روز میلاد توست و من همچنان در آرزوی لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم

تو را در آغوشم بفشارم و با عشق بگویم تولدت مبارک

تولدت مبارک دخترم

سالروز آمدن فرشته ای به زمین با آسمانی ترین آرزوها

دوست دارم نفسم تولدت مبارک

.

.

.

شکفتن گل زیبایم در دشتی از یاس های مهربانی

با آرزوی روشن ترین فرداها برای عشقم

تولدت مبارک نفس

متن تولدت مبارک پسرم

و تو در هیاهو چه شادمانه خاموش کردی

آخرین شمع را

و من در سکوت چه عاشقانه گفتم

تولدت مبارک

شعر تولدت مبارک پسرم

وجود زیبایت وارد به دنیا میشود

هدیه سالروزش این آوا میشود

عاشقی چون من بی پروا میشود

در شعر تولد غرق رویا میشود

اینگونه سالی دگر ازعمر تو آغاز میشود

تولدت مبارک

آهنگ تولدت مبارک پسرم

زندگی‌ ات سرشار از خوشبختی و هوای تازه

روز زمینی شدنت مبارک گلم

پیام تولدت مبارک پسرم

شب میلاد تو ای دوست برای دل من

شب میلاد همه خوبی هاست

دل من امشب ازاین حادثه خوش لبریز

دامن افکارم

پر گل های خیال تو شده است

تک تک گل ها را یک به یک می بوسم

و به دل می دوزم

گرچه دوریم از هم

دلی از عاطفه لبریز و پر از عطر امید توشه ی راهت باد

متن تولدت مبارک پسرم

میگویند آغاز نو شدن آغاز تازه شدن بهار است اما برای من روز میلاد تو سر آغاز فصلی دگر از زندگیست تولدت مبارک

سالروز تولدت مبارک پسرم

امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید

گویی بساط عیش مداوم به من رسید

نور ستاره ای در شب تولدش

انگار که فرشته ای از ازل رسید

تولدت مبارک

دانلود آهنگ تولدت مبارک پسرم

روز تولدت

در دل خاک ترک خورده قلبم دانه ای احساس می کارم

می دانم دست های کوچکش را رو به خورشید وجودت می برد بالا

زیر سایه مهربانت قد کشیدم

تو را با هیچ خاکی دیگری قسمت نمی کنم

آغاز نگاه زیبایت مبارک

متن تولدت مبارک برای پسرم

باز کن پنجرهها را که نسیم

روز میلاد اقاقی ها را

جشن میگیرد

و بهار

روی هر شاخه کنار هر برگ

شمع روشن کرده است

لمس بودنت مبارک

تولدت مبارک متن ادبی

امروز سالروزه تولد نازنین ترین و اهورایی ترین ارمغان زندگیمه

تولدت مبارک عاشقانه دوستت دارم

تولدت مبارک متن رسمی

دیشب برای روز تولدت یک سبد ستاره چیده ام

تکه ای ازماه را و یک شاخه نیلوفر

تو متولد می شوی و من عاشق تر می شوم

تولدت مبارک

تولدت مبارک متن انگلیسی

با من باشی دوست دارم

تنها باشی دوست دارم

امروز روز میلادته

هرجا باشی دوست دارم

تولدت مبارک

تولدت مبارک متن کوتاه

روزی که خداوند بهترین و زیباترین هدیه اش را برای من فرستاد

تولدت مبارک عزیزم

تولدت مبارک متن طنز

تولدتـــــ مبارکـــ

ایشالا یه سال دیگه پر از سلامتی داشته باشی

زیر کامیون نری…سرطان نگیری

فلج نشی…سکته نزنی

درد بی درمان هم نگیری

کلا همه جوره بهت هیچ مرضی نرسه

بازم

تولدت مبارک

!!

تولدت مبارک متن برای دوست

امروز هوا دوباره حس قشنگی داره

نم نم عشق و مستی از آسمون می باره

تولدت مبارک اگه قابل بدونی

رها از این تن می شم

این هدیه تولد پیشکش چشمای تو نازگل زیبای من

تولدت مبارک متن و عکس

روز میلاد تو، روز صدور شناسنامه عشق است

عشق من تولدت مبارک

تولدت مبارک متن بلند

امروز روز توست، روز میلادت

دنیا تبسم کرده است امروز با یادت

امروز بی شک اسمان ابی ترین ابیست

چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست

تولدت مبارک

تولدم مبارک متن

مثلِ گلِ یاسی برخوشه یِ دلِ من

عطرتو پیچیده درکوچه یِ منزلِ من

روز میلادت مبارک ناز گل خوشگل من

تولدت مبارک آهنگ دانلود

اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت

میکردم اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق اما هر چه هستم دوستت دارم تولدت مبارک

تولدت مبارک آهنگ

زیباترین چشم انداز تندیس نگاه توست

و قشنگترین لحظه لحظه روییدن توست

سالروز تولدت را با تقدیم یک سبد گل سرخ تبریک می گویم

تولدت مبارک آهنگ اندی

را به خاطر خلقت وجودت پاکت سپاسگذارم

و برای سالروز آغاز زندگی تو خوشبختی بیشتر آرزو می کنم

تولدت مبارک آهنگ قدیمی

خدای اطلسی ها با تو باشد

پناه بی کسی ها با تو باشد

تمام لحظه های خوب یک عمر

به جز دلواپسی ها با تو باشد .

تولدت مبارک

تولدت مبارک آهنگ شاد

روز تولد تو روز نگاه باران

بر شوره زار تشنه بر این دل بیابان

روز تولد تو گویی پر از خیال است

یاس و کبوتر و باد در حیرت تو خواب است …

تولدت مبارک آهنگ دانلود اندی

ای روشنی گسترده

ای زیبایی محض

ای آسمان بی کران مهربانی

کلامی می آفرینم تا با تو سخن بگویم

سالروز زمینی شدنت مبارک

تولدت مبارک آهنگ عهدیه

روز میلاد تو باران آمد روز میلاد تو بود که هوا بوی شبنم وشقایق می داد …

میلاد پاکت مبارک

تولدت مبارک آهنگ متن

امید سال های از دست رفته ام

امید روزهای بی کسی ام

تولدت هر سال بی تو آغازی است

برای عاشق تر ماندنم

بی تو اما در دلم با تو بودن را جشن می گیرم

تولدت مبارک آهنگ علی جهانیان

عزیزم

تماشای شفق در ماه زمستان

تماشای حضور لطیف توست

در دل معطر هستی

تولدت مبارک

تولدت مبارک دوستم به انگلیسی

در باغ جهان ، دلم گلی می جوید

امروز گل سپیده ات می روید

امروز دلم دل ای دل ای میخواند

چون میلاد تو را خدا مبارک گوید . . .

تولدت مبارک

تولدت مبارک به دوستم

میلادت ای دوست مبارک باشد

پیوسته دلت شاد سعادت باشد

هر سبزۀ سبز رنگ بهارت باشد

راهـت سپید راه عــدالـت باشد

چـــشـــم شــادی نگارت باشد

ایــــــزد پـشـت و پـناهت باشد

میلادت ای دوست مبارک باشد

دلـشاد ازین اهل جماعت باشد

تولدت مبارک بهترین دوستم

به زبانی که توان گفت تورا می گویم

به زمانی که توان رفت تو را می جویم

جمله ها قاصر و عاجز ز بیانند ولی

بنده تبریک تولد به زمان خوشیت می گویم

متن تولدت مبارک دوستم

با من باشی دوست دارم

تنها باشی دوست دارم

امروز روز میلادته

هرجا باشی دوست دارم

تولدت مبارک

پیامک تولدت مبارک دوستم

عزیزم تولدت مبارک

ایشالا تا آخر عمر زنده باشی !

تولدت مبارک بهترین دوستم

در شب های خوشبختی تو سهم من تنهایی است

در دل من اما فقط آرزوی توست

تولدت مبارک  …

شعر تولدت مبارک دوستم

امشب چه شبی روشن و زیبا و مصفاست

احسنت، به این جشن دل انگیز که برپاست

گویا که گلی پای نهاده ست به گیتی

کز فرّ و شرف، آبروی جمله ی گلهاست

تولدت مبارک

اس ام اس تولدت مبارک دوستم

میلادت ای عزیز تر از جـان خجسته باد

در مقـدمت غزل به ترنم، نشسته باد

تولد تو مبارک، بروی تو

دروازه های غم به چنین روز بسته باد

عکس تولدت مبارک دوستم

میلادت ای دوست مبارک باشد

پیوسته دلت شاد سعادت باشد

هر سبزۀ سبز رنگ بهارت باشد

راهـت سپید راه عــدالـت باشد

چـــشـــم شــادی نگارت باشد

ایــــــزد پـشـت و پـناهت باشد

میلادت ای دوست مبارک باشد

دلـشاد ازین اهل جماعت باشد . . .

تولدت مبارک رفیق قدیمی

آرزو می کردم که درجشن میلادت

تک ستاره آسمان چشمانت باشم

تا در آغوشت طولانی ترین شبم را تقدیمت کنم

و درکلبه انتظارت بوسه هایم را میهمانت!

تولدت مبارک

تولدت مبارک رفیقم

روز تولد تو روز نگاه باران

بر شوره زار تشنه بر این دل بیابان

روز تولد تو گویی پر از خیال است

یاس و کبوتر و باد در حیرت تو خواب است . . .

تولدت مبارک رفیق طنز

تو هیچی کم نداری

برای همه چیز من بودن

تولدت مبارک

تولدت مبارک رفیق

با من باشی دوست دارم

تنها باشی دوست دارم

امروز روز میلادته

هرجا باشی دوست دارم

تولدت مبارک

پیام تولدت مبارک رفیق

عزیزم منت بر سر تقویم نهادی!

امروز را سرافراز کردی

و باقی روزها را در حسرت گذاشتی

تولدت مبارک

پیامک تولدت مبارک رفیق

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا

وجود پاکت اومد تو جمع و خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تو این روز و تو این ماه

از آسمون فرستاد خدا ۱ ماه زیبا

تولدت مبارک

عکس تولدت مبارک رفیق

روز تولد تو روز نگاه باران

بر شوره زار تشنه بر این دل بیابان

روز تولد تو گویی پر از خیال است

یاس و کبوتر و باد در حیرت تو خواب است

تولدت مبارک

Sms تولدت مبارک رفیق

دوباره روز تولدت رسید

روزی که غصه سراغم نمیاد

روزی که دستای تنهایی من

بیشتر از همیشه دستاتو میخواد

تولدت مبارک

تولدت مبارک برای رفیق

تولدت مبارک

ای گل گلدون من

هزار سال زنده باشی

بسته به تو جون من

این هدیه تولد

پیشکش چشمای تو

نازگل زیبای من

چشام زیر پای تو

تولدت مبارک

  • بندر موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی