فروشگاه اینترنتی پتو

فروشگاه اینترنتی پتو

فروشگاه اینترنتی پتو

فروشگاه اینترنتی پتو

فروشگاه اینترنتی پتو

کلمات کلیدی

اثرات دارویی بادام بادام

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۳۷ ق.ظ

اثرات دارویی بادام بادام

ضدعفونی کننده - تسکین درد - هسته آن برای افزایش بینایی استفاده می شود. مالش آن ضد شوره و اسکراب را از بین می برد. آن را با سرکه برای زخم های قدیمی و زخم های گوارشی، و عصب، و زخم های پپتیک، و خارش و خراش پوست به همراه سرکه بسته بندی شده است.
نحوه استفاده از بادام بادام

بادام کوهستانی عمدتا به شکل نفت یا خاکستری استفاده می شود و به صورت محلی استفاده می شود. احتیاط: بادام بادام بدون پردازش معمولی مصرف نمی شود و به دلیل آمیگدال خطرناک است.
بادام بادام میوه

میوه های نارنجی، پوسته های روشن قهوه ای، سخت، با دانه سفید به نام خیار، طول 20 میلی متر و عرض 12 میلی متر، کرک کوتاه، هسته با خطوط شیار، طعم تلخ، پس از شیردوشی، مصرف خوراکی. استفاده در تنقلات و شیرینی سازی، استخراج آمیل گدالین

کاربرد بادام زمینی کوه

برای درمان میگرن، برای درمان میگرن، برای درمان میگرن، و برای روماتیسم و ​​درد، برای درمان مشکلات قلب، مجبور کردن به استفاده از مواد غذایی به عنوان تنقلات پس از شیردوشی، آماده سازی برای ملین، دیورتیک، برای درمان سل، آن را با سرکه برای سردرد و برای تعمیر زخم ها و صدمات قدیمی و تنفس، ماساژ های پستان و ریه، ریختن روی پوست و صورت برای از بین بردن لکه ها و چروک های پوست و روغن برای درمان ترک خوردگی و یخ زده.
مشخصات کوه بادام

نام علمی درختچه: Amygdalus Lycioides Spech. نامهای دیگر بادام در کتابهای طب سنتی Cam، Bio، Argen، Ergene، Cannabis، Bukhurk، Arjnak، Beif، Aghhalali، Gharehali و Tangers نامگذاری شده است. گیاه دیزی: Rosaceae Rosaceae نوع گیاه: بوته مشخصات ظاهر: یک درختچه با شاخه های جوان و دندان ها، با سایه های سایه های رنگارنگ قهوه ای و بعد از مدتی خاکستری. برگ های آن چرمی، نازک و تیز با ابعاد مختلف است و گوشت آن، ابعاد پوسته، مخملی و میوه در انواع مختلف متفاوت است. طبیعت مغز بادام: با توجه به متخصصان طب سنتی، طبیعت آن گرم و خشک است. رشد جغرافیایی: در مناطق معتدل و معتدل کوه ها و کوه ها، به ویژه در استان چهارمحال و بختیاری، کردستان، گلستان، زنجان، البرز و تهران. ترکیبات شیمیایی و مواد موجود در بادام به عنوان آب، انرژی، پروتئین، روغن های غیر اشباع، نشاسته، کلسیم، فسفر، آهن، پتاسیم و ویتامین B3، B2، B1 شناخته می شوند.



  • بندر موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی